Overslaan naar content

Service Desk Manager

    • Merelbeke
    • Nijvel
    +1 meer
  • Infrastructure

Functieomschrijving

Wie zijn wij

Bij Orbid zetten 185 gedreven experts zich elke in om meer dan 775 organisaties futureproof te maken. Met advies, ondersteuning en begeleiding helpen ze klanten bij hun ICT-, software- en HR- projecten.

De afdeling Service Management biedt klanten een moderne, veilige en performante IT-ondersteuning – met sterke focus op service, kwaliteit en innovatie. De service desk is verspreid over twee sites, in Nijvel en in Merelbeke.

Welke uitdagingen bieden wij jou

Als Service Desk Manager ben je verantwoordelijk voor:

  • De dagelijkse operationele werking van de service desk, inclusief processen, procedures en tooling.

  • Het service desk-team van 20 medewerkers, dat je aanstuurt volgens de Orbid-waarden, in Merelbeke én in Nijvel.

  • De groeistrategie, het dienstverleningsportfolio en de go-to-market, bepaald in samenwerking met de business unit manager.

  • Het opvolgen van trends in customer service, die je kunt vertalen naar een praktische, klantgerichte dienstverlening.

  • Escalaties, ondersteund door de incident coördinator.

Je rapporteert aan de Business Unit Manager Infrastructure. Daarnaast werk je nauw samen met sales en andere stakeholders om de service te vertalen naar klantoplossingen. Gezien je de teams in zowel Merelbeke als Nijvel aanstuurt, ben je ook bereid om aanwezig te zijn op beide sites.

Vereisten

Waarmee versterk je ons team?

  • Een bachelor- of masterdiploma met minimaal 5 jaar ervaring in een operationele IT omgeving, bij voorkeur in een service desk of managed services context.

  • Ervaring als people manager/team leader en als IT consultant.

  • Commerciële feeling met (IT-)serviceverlening 

  • Diepgaande expertise in service management, procesoptimalisatie en tooling (zoals ITSM-tools).

  • Initiatiefnemer met projectmatige aanpak en hands-on mentaliteit.

  • Gedreven, flexibel, en een brede IT-achtergrond, met focus op oplossingsgerichtheid.

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Frans, inclusief documentatie-vaardigheden voor collega’s en klanten.

  • Kennis van Servicenow is een pluspunt. 

 

Grow with us! 

Bij Orbid vinden we het belangrijk dat je groeit in je job én als persoon. We doen er alles aan zodat jij je thuis voelt bij ons. Elke Orbid-medewerker staat achter het vierletterwoord ‘GROW’: Goesting, Resultaatgericht, Open & Eerlijk en Werken in team. Deze waarden zijn de kern van onze bedrijfscultuur. We werken op een open en constructieve manier samen met collega’s en klanten, en geven alle kansen aan initiatieven van medewerkers. Samen met jouw carrièrecoach halen we het maximale eruit om samen te groeien.

In ruil voor de verantwoordelijkheid die je opneemt, kan je rekenen op onze waardering en een sterk verloningspakket (bedrijfswagen, smartphone, laptop en internetabonnement, maaltijdcheques en verzekeringen, collectieve loonbonus volgens prestaties, 32 verlof- en ADV dagen). Er zijn tal van momenten om bij te praten met collega’s, van Orbid teammeetings tot een gezellige drink in onze bar op vrijdag.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar