Skip to content

Service Line Manager Security

MerelbekeInfrastructure

Functieomschrijving

Wie zijn wij

140 experten van Orbid gaan elke dag met veel drive aan de slag om organisaties future proof te maken door hen te ondersteunen op vlak van IT, Software en HR.

  • Orbid maakt sinds 2020 deel uit van de Ricoh-groep, waardoor we extra troeven in handen hebben om organisaties zo optimaal mogelijk te ondersteunen én samen te streven naar verdere groei.
  • Vanuit onze unit Infrastructure begeleiden wij klanten naar een moderne, veilige en performante IT-infrastructuur. Samen met onze partners - topspelers uit de sector - werken we aan oplossingen zoals digital workplace, hybrid datacenter en up-to-date IT-omgevingen via managed services.

Welke uitdagingen bieden wij jou

Als Service Line Manager Security ben je verantwoordelijk voor het team dat instaat voor het ontwikkelen en implementeren van innovatieve oplossingen binnen onze nieuwe Security service line voor de klanten van Orbid & Upfront.

  • Samen met de Business Unit Manager van Infrastructure bepaal je de groeistrategie & de visie over de uitbouw en opstart van onze dienstverlening in security.
  • Je bent verantwoordelijk voor zowel de dagelijkse operationele werking van de service line security als voor de processen, procedures en tools.
  • Je stuurt de service line aan, je organiseert en optimaliseert de werking in functie van de verdere groei van het team.
  • Je bundelt jouw kennis samen met andere teams binnen Orbid, om tot de beste security oplossingen (on prem en cloud) voor klanten te komen.
  • Als team analyseren en optimaliseren jullie de security infrastructuur bij de klant en zorgen jullie er samen voor dat deze van hoog niveau blijft.
  • Binnen jouw team worden er designs en offertes uitgewerkt en vervolgens geïmplementeerd bij de klant. Je staat ook in voor het verhogen van de maturiteit van andere IT projecten met betrekking tot security.
  • Voor jou is het vanzelfsprekend om de klant centraal te stellen en ervoor te zorgen dat de geleverde service van topkwaliteit is.

Vereisten

Waarmee versterk je ons team

  • Je genoot een hogere opleiding ICT en kan bouwen op meer dan 5 jaar relevante ervaring in IT security
  • Je hebt ervaring als team lead
  • Je hebt een diepgaande kennis over security oplossingen in alle lagen van de IT organisatie
  • Je bent een initiatiefnemer en pakt alles op een plan- en projectmatige manier aan
  • Je bent het aanspreekpunt voor jouw team en je komt met nieuwe ideeën om de service line te verbeteren
  • Je bent een echte people manager en weet hoe je een team aanstuurt & motiveert
  • Je kan vlot communiceren met de verschillende teams om er samen voor te zorgen dat de klantenomgevingen steeds beter beveiligd worden
  • Je kan jou vlot uitdrukken in het Nederlands en in het Engels. Kennis van het Frans is een mooie aanvulling
  • Je volgt de nieuwste trends en ontwikkelingen op de voet en bent in staat deze om te zetten in praktische dienstverlening
  • Maar je hebt vooral veel goesting om jouw tanden te zetten in dit uitdagend project

Grow with us!

Bij Orbid vinden we het belangrijk dat je groeit in je job én als persoon. We doen er alles aan zodat jij je thuis voelt bij ons. Elke Orbid-medewerker staat achter het vierletterwoord ‘GROW’: Goesting, Resultaatgericht, Open & Eerlijk en Werken in team. Deze waarden zijn de kern van onze bedrijfscultuur. We werken op een open en constructieve manier samen met collega’s en klanten, en geven alle kansen aan initiatieven van medewerkers. Samen met jouw carrièrecoach halen we het maximale eruit om samen te groeien.

In ruil voor de verantwoordelijkheid die je opneemt, kan je rekenen op onze waardering en een sterk verloningspakket (bedrijfswagen, smartphone, laptop en internetabonnement, maaltijdcheques en verzekeringen, collectieve loonbonus volgens prestaties, 32 verlof- en ADV dagen). Er zijn tal van momenten om bij te praten met collega’s, van Orbid teammeetings tot een gezellige drink in onze bar op vrijdag.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar