Incident Manager

Functieomschrijving

Wie zijn wij

140 experten van Orbid gaan elke dag met veel drive aan de slag om organisaties future proof te maken door hen te ondersteunen op het vlak van IT, software en HR.

Vanuit onze unit Infrastructure begeleiden wij klanten naar een moderne, veilige en performante IT-infrastructuur. Samen met onze partners - topspelers uit de sector - werken we aan oplossingen zoals IT security, digital workplace, hybrid datacenter en up-to-date IT-omgevingen via managed services.

Ter ondersteuning onze service desk zoeken we een Incident Manager. Als medewerker van Orbid kom je terecht in een gedreven organisatie met een open en no-nonsense aanpak waarbij je ruime groeikansen krijgt om jouw carrière verder te ontwikkelen.


Welke uitdaging bieden we jou

Als Incident Manager sta je in voor een optimale werking van onze service desk. Je zorgt ervoor dat de Support Engineers de vastgelegde processen volgen én constructief meedenken om onze werking en service te optimaliseren.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je zorgt ervoor dat incidenten correct worden geprioriteerd en tijdig worden toegewezen aan het team die de oplossing kan bieden.
  • Je zorgt voor een strikte opvolging van incidenten tot er een afdoende oplossing geïmplementeerd is voor de business en/of de klanten.
  • Je bewaakt dat we kwalitatieve en betrouwbare oplossingen opleveren voor incidenten.
  • Je volgt de documentatie van incidenten door onze service desk medewerkers op.
  • Je maakt analyse van de incidenten en doet aanbeveling om het proces te verbeteren waar nodig.

Functievereisten

Waarmee versterk je ons team?

  • Je genoot een bacheloropleiding in een informatica-technische richting;
  • Je bent assertief, communiceert vlot en werkt klant- en resultaatgericht;
  • Je kan op een rustige manier omgaan met incidenten en bent in staat om in moeilijke omstandigheden doortastend op te treden;
  • Je hebt een analytische geest, behoudt het overzicht en gaat nauwgezet, precies en betrouwbaar te werk.


Grow with us!

Bij Orbid vinden we het belangrijk dat je groeit in je job én als persoon. We doen er alles aan zodat jij je thuis voelt bij ons. Elke Orbid-medewerker staat achter het vierletterwoord ‘GROW’: Goesting, Resultaatgericht, Open & Eerlijk en Werken in team. Deze waarden zijn de kern van onze bedrijfscultuur. We werken op een open en constructieve manier samen met collega’s en klanten, en geven alle kansen aan initiatieven van medewerkers. Samen met jouw carrièrecoach halen we het maximale eruit om samen te groeien.


In ruil voor de verantwoordelijkheid die je opneemt, kan je rekenen op onze waardering, mogelijkheid tot 50% thuiswerk en een sterk verloningspakket (bedrijfswagen, smartphone, laptop en internetabonnement, maaltijdcheques en verzekeringen, collectieve loonbonus volgens prestaties, 32 verlof- en ADV dagen). Er zijn tal van momenten om bij te praten met collega’s, van Orbid teammeetings tot een gezellige drink in onze bar op vrijdag.